Thursday, May 27, 2010

INTRO - SEPI SEORANG PENYAIR



Sepi Seorang penyair begitulah tajuk novel yang ditulis oleh MOHD.ABD.HAMID sebuah novel yang mampu membutkan hati aku tersentuh,sebuah novel yang telah dihadiahkan kepada aku di hari anugerah cemerlang sewaktu aku di darjah 5 di Sekolah Rendah Kebangsaan Bukit Jambul ,Pendang Kedah.

Betullah perpatah ada mengatakan “ Don’t Judge A Book By Its Cover ” walaupun novel ini nampak biasa tp gaya penceritaannya bagi aku memang menarik,malahan tidak keterlaluan aku katakan yang kisah yang terdapat di dalam novel ini seolah benar-benar terjadi.

Oleh sebab kekuatan yang ada pada novel inilah aku teringin sekali berkongsi apa yang aku rasai dengan yang lain… dan dengan itu wujudlah Blog ini agar aku dapat berkongsi isi novel ini dengan kalian semua. : )

Dan dengan lafaz bismillah aku dengan ini merasmikan Blog ini dan selamat membaca kepada pembaca semua. Hehe skema giler ayat aku... : P



No comments:

Post a Comment